Monday, August 10, 2009

Di saat tuan punya barang meminta barangnya dipulangkan...



Kemarin, aku lupa bila tapi agak dalam masa terdekat ini. Aku dikejutkan dengan satu lagi berita dari adikku dan ayahku. Sepupu kepada ayahku atau lebih dikenali sebagai mak cik aku yang juga merupakan tetangga di kampung halaman ku itu meninggal akibat kanser. (innalillahiwainnailaihrajiun...)

Aku sedikit tergamam dan beberapa saat kemudian terbayang wajah anak lelaki mak cik aku itu yang kini harus hidup sendirian(semoga Allah sentiasa bersama kamu). Seketika kemudian tergamar bayangan adik perempuannya dahulu yang juga meninggal akibat kanser. Kini tanpa ahli keluarga yang paling dekat, dia harus berhidup tanpa ada tempat untuk bergantung.
Sendiri....sendiri...sendiri...

Well nasib baik dia dah besar, tak tergambar kalau dia masih kecil.

Apa-apa pun saya doakan Abg Ki bahagia dan hidup dengan gembira..amiin~~~


No comments: