Tuesday, June 16, 2009

Hari ini adalah hari Selasa. Hari khamis saya exam. (hak2 mcam kanak2 sekolah tadika)

Mata ni asyik masuk habuk je. Hampeh tol.. Ini bukan perasaaan yang aneh yang tidak pernah aku rasakan. Ini dah jadi lumrah hidup aku. Perasaan yang tidak aneh ini seolah-olah memang tercipta untuk aku dan boleh diertikan sudah sebati dengan hidup dan jiwa aku. Perasaan inilah yang membuatkan aku pasrah menghadapi segala ketentuan-Nya. Kalau memang ini caranya, dan apa yang tidak sepatutnya terjadi tiba-tiba berlaku, aku mungkin tidak dapat memaafkan diri aku sendiri. walaubagaimana pun, aku juga tidak akan menghalang ia daripada berlaku. Walaupun hilang di tengah-tengah kesibukan dunia, seperti yang sering kita dengar terjadi kepada ramai orang, aku juga tidak akan cuba mencarinya semula. bagi aku, yang pergi itu biarkan berlalu walaupun keberadaannya sangat penting dalam hidup aku. (bak kate aniq, 'jangan melawan takdir') huhu.. dah penat aku berceloteh dan sekarang aku nak berehat menenangkan fikiran yang tak setenang mana ni..

adios amigos muchachos!!

No comments: