Sunday, May 24, 2009

something gud to be heard after a while

izat: awk ingat saya lagi x?

didi: x

izat: laaaa

didi: sape ye?
sori

izat: ingat x...saya pernah tanyakan hal saya
tentang saya gan syg saya..?
awk nasihatkan saya
masa tu saya kat atas kapal
kat miri
ingat x?

didi: haaa??
ye ke?/

izat: last ye
bulan ramadan
ingat x?

didi: xigt

izat: x pe laaa

didi: saye ckp ape ye??
mse tu npe ngn syg awk?

izat: saya tanya pasal perasaan dan hati pompuan
syg saya mcm nak x nak gan saya...
kalau x ingat x pelaa

didi: heee
sori

izat: tapi saya nak ucapkan jutaan

didi: seyes xigt

izat: terima kasih
kerana

didi: krn??
ape?

izat: kerana saya dah bertunang gan syg saya tuuuu

didi: bgus la

izat: dan akan bernikah pada 7 jun
mmmm dan hehehehe

didi: tahniah
btol ke saye ckp ngn awk??

izat: saya harap awk dpt doakan saya kekal hingga akhir hayat...




even i dun remember bout giving ppl advice...but thanks a lot dude...
it is gud sometimes to hear the old u when u r at the edge of letting it go..

well saye doakan awk semoge berbahagia sepanjang hayat...amiin..

No comments: