Wednesday, October 28, 2009

To ppL out there yg krg senang dgn saya..

Kadang-kadang aku tak faham dengan sikap manusia yang agak suka menjaga tepi kain orang lain. Tiba-tiba nak jadi concern dengan aku(sebelum ni tak penah plak concern...~). Aku lepak dan kawan dengan sesape, suka hati atok nenek aku la. Yang korang nak kecoh-kecoh apsal? Aku kacau hidup korang ke? Ade aku menyebok hal korang? Please la weh, Don't be so typical wif ur thoughts. Aku nak lepak dengan junior ke, dengan Indonesia ke, suka-suka hati nenek aku la.. Yang korang tak puas hati apsal? Sebab aku tak lepak dengan korang??? eh come on la!! Macam korang nak lepak pernah ajak la plak kan.. pastu nak kecoh sebab aku tak lepak dengan korang. bapak childish camtuh. Grow up dude!! We're not kids anymore.

Lagi satu, kalau tak kenal orang, jangan nak memandai cakap and komplen la. Masing-masing ada life masing-masing. Orang kata, berkawan biar ikhlas, jangan berkawan sebab nak ubah seseorang ikut suka hati, and then tinggal orang tu w/out words. GHALIL ADAB namenye tuh. Jangan ingat aku diam, aku ok dengan perangai korang. Setakat aku boleh sabar, aku bersabar lagi. jangan lupa plak, kesabaran seseorang tu ada batasnya. kita secara sah bergelar pelajar universiti, jadi tolong la berlagak macam pelajar universiti sket.


Lagi satu kepada kawan-kawan yang bergelar baik, orang kata nak buat baik tu jangan buat setengah jalan. Agak-agak aa sket, dari 2 tahuin lepas pon korang suka camni. kalau dah tolong ambilkan dokumen atau barang orang tu, pandai-pandai la hubungi tuan punya. Orang hantar dokumen tu, mesti ada orang yang ambil. So kalau tak de yang suruh ambil, tak payah la poyo tunjuk baik tolong ambilkan kalau tak reti-reti nak contact. Panas lak aku Ni dah kali keberapa korang buat camni, aku diam je. kali ni tolong la bijak berfiir sikit ok!!



P/S: Sape yang makan cili akan terasa kepedasannya, tak pon akan mengalami diarrhea...

plus, sorry to be this direct, mungkin aku dah mencecah batas kesabaran aku..


No comments: